Letselschade

Ineens gebeurt het: een ongeluk in het verkeer, een bedrijfsongeval, een medische fout, een beroepsziekte of een overlijden. Uw leven staat plotseling en onverwacht op z’n kop. Emoties komen los, u wordt teruggeworpen. Wat nu? Er komen veel dingen op u af die u moet regelen: praktisch zoals wie doet de tuin, wie kookt, wie brengt de kinderen naar school? Waar haal ik hulp vandaan voor het huishouden? Hoe kom ik bij de dokter? Bij letsel moet u ook nog eens aan uw herstel werken. Bij een overlijden moet u ineens alles zelf doen.

Vragen komen er bij u op: hoe wordt alles weer normaal? Hoe lang duurt dat? Wie helpt mij daarbij? Kan ik mijn schade verhalen? Zo ja, bij wie? En hoe moet dat? Wij kunnen u helpen. Geluk bij een ongeluk is dat een letselschade-advocaat u niets kost. Gratis. Omdat de wet bepaalt dat de aansprakelijke partij ook de kosten van uw belangenbehartiger moet betalen. Wij leggen het u in een gratis kennismakingsgesprek zonder verplichtingen uit. Vaak is er meer mogelijk dan u nu denkt.

Jan Lefers

Uw letselschade specialisten.

Steve van Alen

Alles over letselschade

Laatste nieuws

Bescherm letselschadeslachtoffers tegen malafide praktijken
Geplaatst op 12 april 2024

Letselschadeslachtoffers moeten beschermd worden tegen malafide praktijken en belangenbehartigers met onvoldoende kennis van zaken. Alleen gereguleerde organisaties zouden slachtoffers moeten kunnen begeleiden. Dat stellen twaalf organisaties die allen werkzaam zijn in de letselschade-sector in een gezamenlijk manifest.

Aantal malafide letselschadebureaus toegenomen
Geplaatst op 8 april 2024

De vereniging van Advocaten voor Slachtoffers van Personenschade (ASP) nam kennis van het nieuws dat het aantal “malafide letselschadebureaus” zou zijn toegenomen. Zowel het Algemeen Dagblad als de NOS berichten dat “de branche” er nu voorstander van is om van ‘Letselschaderegelaar een beschermd beroep te maken. Ook wordt het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL) genoemd als een kwaliteitskeurmerk.

ASP-congres “Het gezin: kind van de rekening?”
Geplaatst op 15 maart 2024

Logo congres

Het drukbezochte jubileumcongres bleek vorig jaar een doorslaand succes en smaakte naar meer. Daarom is besloten jaarlijks een ASP-congres te organiseren, waarin het slachtoffer centraal staat. Dit jaar is het thema  Dit jaar is het thema “Het gezin: kind van de rekening?”. 

Wij nodigen u van harte uit voor het

ASP-congres “Het gezin: kind van de rekening?”

op vrijdag 7 juni 2024 in Congrescentrum Antropia, Driebergen-Zeist.

U kunt zich reeds aanmelden. Daarnaast zijn er ook plaatsen beschikbaar voor studenten. Zij kunnen tegen zeer gereduceerd tarief deelnemen.

Letselschade

Actueel nieuws

Actueel - In de pers
Actueel - In de pers
Actueel - In de pers
Bekijk alle recensies

Recensies Letselschade

Jan Lefers was vriendelijk, legde alles goed uit. Ook twee keer vragen, geen probleem. Hij was gemotiveerd om mijn zaak tot een goed einde te brengen.

Wilma

Beste Jan, bij deze wil ik jou en Steve bedanken voor de afgelopen periode.

Marco

Ik ben altijd prettig te woord gestaan, mijn dank hiervoor, al hoop ik natuurlijk dat ik uw kantoor nooit meer nodig zal hebben.

Gerarda

Dank voor de fijne samenwerking om tot een goede oplossing te komen.

Anja

Ik wil iedereen nogmaals zeer hartelijk bedanken voor het bijstaan in deze zaak.

Ineke

Korte lijnen en prettig in de omgang. Goed geholpen in een vervelende zaak.

Erik

Vlot, adequaat, nuchter en eerlijk.

Bert

We zijn super tevreden met de gekozen aanpak, de fijne persoonlijke contacten en persoonlijke benadering. Eindresultaat is ook uitmuntend. Nooit verwacht dit resultaat te halen. Alle credits naar Jan Lefers die zich er volledig in vast gebeten heeft.

Marjo

Letselschadekantoor Jan Lefers, DE specialist voor Oost-Nederland.

Marko

Zoals terug te lezen is in de evaluatie, ben ik enorm tevreden. Het waren pittige maanden door het ongeluk en de strijd. Dat heeft met name Steve voor mij meer dan goed gemaakt. Ik beveel jullie zeker aan!

Tamar

Jan heeft ons bijzonder fijn en goed geholpen.

Maaike

Ik heb geen op- of aanmerkingen en ben dus zeer tevreden!!

Lidy

Zeer tevreden.

Leroy

Mijn advocaat heeft zijn uiterste best gedaan om eruit te halen wat er in zat. Door mijn eigen omstandigheden zijn we uiteindelijk niet gegaan voor gelijk, maar voor rust en hopelijk gaat me dat voor de toekomst nog wat vooruitgang brengen.

Leoni

Groot compliment voor jullie. Ik stel jullie nuchterheid, deskundigheid en eerlijkheid erg op prijs. Fijn met jullie samengewerkt en bijgestaan door jullie.

Eileen

Van begin tot eind alles prima geregeld en zeer vlotte afhandeling! Heel erg bedankt voor alles qua regelen en vlotte communicatie.

Lucie

Bedankt voor alles en voor de fijne samenwerking.

Maral

Betrouwbaar, duidelijk, vriendelijk, ga zo door. Aanrader!

Tuba

Ben ontzorgd en prima geholpen.

Edwin

Ben uiterst tevreden.

Eddy

Prima!!!

Marjan

Mijn advocaat voelde feilloos aan zo gauw ik twijfelde en maakte direct een afspraak voor een gesprek. Hierdoor had ik een groot vertrouwen in hem en kon ik mij volledig concentreren op mijn werk en privé leven ondanks de beperkingen die nog dagelijks ondervind door het ongeluk!

Mariët

Uitermate tevreden over het gehele proces. Hartelijk dank en vriendelijke groeten.

Jan

Zeer prettig en professioneel geholpen. Bedankt hiervoor!

Riete

De heer Lefers heeft in deze 21 jaar letselschade verloop zijn uiterste gedaan en ons 100% gesteund.

Erik

Erg tevreden over de afhandeling. Alles is ons uit handen genomen en dat heb ik als zeer prettig ervaren.

Chayenne

Ik ben heel erg tevreden over alles!

Marleid

Enorm bedankt voor de heldere en open communicatie en de prettige afhandeling van de zaak.

Sanne

Ik ben zeer tevreden en kan eigenlijk geen negatieve aspecten aangeven. Snel, goed en doeltreffend. Ik kan dit kantoor zeker aanbevelen.

Jan

Hartelijk dank. Prima bijgestaan. Kon niet beter.

Aly

Ik ben erg tevreden! Erg prettig dat ik op kantoor de vaststellingsovereenkomst kon tekenen en jullie persoonlijk kon bedanken voor de afgelopen drie jaar.

Kimberly

Hoewel ik in eerste instantie niet aan een advocaat had gedacht, ben ik erg blij dat ik het advies van onze verzekering heb opgevolgd. Ik voelde me begrepen en ben zeer tevreden over jullie.

Marjon

Bedankt voor de prettige samenwerking. Vanaf begin af aan voelde het als een erg persoonlijke en prettige samenwerking! Ik zal jullie zeker aanbevelen!

Rianne

Dit is de eerste keer dat ik een advocaat had en ben zeer tevreden dat ik over ben gestapt naar jullie. Jullie zetten er wel vaart achter en kreeg veel te horen van jullie. We hadden veel contact. Bedankt voor alles!

Kirsten

Het meedenken, de behulpzaamheid, netheid en correctheid heb ik enorm gewaardeerd. Dhr. Lefers heeft zijn nek voor me uitgestoken en de onderste steen boven gekregen! Super bedankt voor alles. Ben blij dat ik een jaar na dato alles kan afsluiten.

Petra

Ben zeer positief over Lefers Advocaten en zijn team. Ik ben in alle opzichten vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Mocht ik ooit een advocaat nodig hebben, dan is dat dhr. Lefers. Ik zal ook andere mensen mijn verhaal doen.

Trees

Ben zeer tevreden. Iedereen was zeer vriendelijk, hulpvaardig. De uitkomst was meer dan ik had verwacht.

Wilco

We zijn meer dan tevreden over hoe wij geholpen zijn.

Lynette

Super service. Dank voor jullie inzet.

Remco

Erg duidelijke en professionele hulp gekregen, bedankt hiervoor!

Marieke

Beste Jan en collega’s, jullie waren fantastisch. Jan vertelde mij ‘ik zal je goed achterlaten’. Dat is perfect gelukt. Ben blij dat het zo goed is afgelopen. Ik voel me goed. Heb de draad weer opgepakt. Normaal zou ik voor alles een 10 geven hoor, maar lijkt wat raar, maar zo is het eigenlijk wel. Heb heel fijn met jullie mogen praten. Doet me goed. Het is een moeilijke tijd geweest met veel verdriet enz. Iedereen zegt ook dat ik weer goed bezig ben, dus ik ga ervoor.

Wil

Ik ben zeer tevreden! Indien nodig zoek ik weer contact met jullie kantoor.

Ans

Snel en netjes geholpen met mijn zaak, verdient zeker een 10!!!

Bas

Ontzettend bedankt voor de goede hulp, fijne gesprekken en heldere uitleg!

Heinkie

Heldere en duidelijke communicatie! Vriendelijk personeel

Kyra

Zeer servicegericht. Betrokken en betrouwbaar. Heldere communicatie.

Ellen